• Twitter - synergie, kule życia, nazwy przedmiotów
    Dodano: 15 kwietnia 2011
    komentarzy: 33
    Twitter przynosi nam kolejne nowe wiadomości, jakie dotyczą synergii w Diablo III, kul życia na arenach, oraz nazewnictwa przedmiotów. Bashiok wyjaśnia istotę działania synergii jakie znaliśmy z Diablo II, a które zostały wprowadzone w słynnym patchu, oznaczonym symbolem 1.10. Zapraszamy do zapoznania się z najistotniejszymi wpisami.
  • Walka w Diablo III, umiejętności Demon Huntera!
    Dodano: 21 lutego 2011
    komentarzy: 29
    Bashiok na oficjalnym forum wyjaśnił dogłębnie system walki w trzeciej odsłonie Diablo. Fani grający w pozostałe dwie części gry skupiali zazwyczaj swoją uwagę na rozgramianiu jednocześnie jak największej liczby przeciwników, co wymagało od nich zręcznego korzystania z klawiszy przypisanych pod mikstur znajdujących się na pasku interfejsu.
  • Nowy oficjalny dział na Diablo3.com - życie!
    Dodano: 10 września 2010
    komentarzy: 30
    Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z tłumaczeniem nowego działu z oficjalnej strony Diablo III, jaki został poświęcony kulom życia, oraz ogólnemu systemowi ich działania. Jak wiemy, element ten był wielokrotnie przebudowywany i zmieniany, jednak jak widać, developerzy stworzyli wersję spełniającą ich wymaganiom. Dział wzbogacono o trzy całkowicie nowe screeny. Serdecznie zapraszamy!
  • Stare demo Diablo III również na targach Gamescom
    Dodano: 13 sierpnia 2010
    komentarzy: 50
    Bashiok potwierdził na oficjalnym forum, iż na targach Gamescom nie zostanie udostępniony nowy build gry Diablo III. Blizzard postanowił bowiem pokazać stare demo z 2009, które wszyscy już znają. Oczywiście nie oznacza to że nie pojawią się żadne nowości, być może Jay Wilson zaskoczy nas czymś interesującym. Ponadto pojawiły się dodatkowe informacje o kulach życia.
  • Kule życia a unikalni przeciwnicy
    Dodano: 11 sierpnia 2010
    komentarzy: 6
    Temat kul życia i rzadkich, oraz unikalnych przeciwników poruszany był już podczas ogłoszenia prac nad Diablo III. Do tego czasu wiedzieliśmy jedynie, że niektórzy bossowie będą mieć obstawę w postaci kilku pomniejszych potworów, z który mogą wypaść kule regenerujące punkty witalności.
  • System Furii oraz Instability - [Aktualizacja!]
    Dodano: 18 czerwca 2010
    komentarzy: 37
    Na oficjalnym forum Diablo 3 pojawiło się kilka ciekawych informacji odnośnie systemu Furii u Barbariana oraz Instability u Wizarda. Niestety nie mamy dobrych wiadomości. Systemy te przechodzą przemianę gdyż jak się okazuję, nie spełniają dotychczasowych funkcji i nie działają tak jak by sobie tego życzyli developerzy trzeciej odsłony Diablo. Jak się zatem okazuje, porywanie się na nowe rozwiązanie powoduje pojawienie się niekiedy trudnych do przeskoczenia problemów.
  • Kule typu "power up" w Diablo 3?
    Dodano: 14 kwietnia 2010
    komentarzy: 12
    Po długiej przerwie, na łamach oficjalnego forum ponownie pojawił się Community Manager Bashiok. Być może temat w jakim się wypowiadał zasługiwał na wyjaśnienie graczom jak developerzy trzeciej odsłony Diablo postanowili przedstawić istotę działania kapliczek. Jeden z fanów zasugerował bowiem, że jeżeli kapliczki nie spełniały dostatecznie swoich zadań, to może developerzy powinni zaimplementować do gry tzw. kule typu Power Up?
  • Gameplay Trailer - kolejne spojrzenie
    Dodano: 3 marca 2010
    komentarzy: 8
    Od maja 2008 roku i pierwszej prezentacji Diablo 3 minęło już sporo czasu. Do dziś jednak wielu fanów z wypiekami na twarzy ogląda Gameplay Trailer, który daje niezły obraz tego jak będzie wyglądać kolejna odsłona Diablo 3. Programiści Blizzarda jednak nie śpią i w międzyczasie zdążyli wprowadzić szereg zmian do rozgrywki. Dziś przyglądamy się niektórym z nich.
  • System wypadających przedmiotów
    Dodano: 10 lipca 2009
    komentarzy: 21
    Kto grał w Diablo II, na pewno doskonale zdaje sobie sprawę, jak wiele problemów i frustracji dostarczał system wypadających przedmiotów znany z tej gry. Zasada była jedna - jak najszybciej kliknąć na wszystko co mieni się kolorem złotym, względnie zielonym. A najlepiej zgarnąć innym graczom sprzed nosa dosłownie każdy przedmiot, pamiętając tylko o jednym - kto pierwszy, ten lepszy.
  • Paski życia i nazwy nad głowami potworów w Diablo 3
    Dodano: 24 czerwca 2009
    komentarzy: 13
    Po krótkiej przerwie spowodowanej brakiem jakichkolwiek informacji o Diablo 3, ponownie na oficjalnym forum zabrał głos Community Manager Bashiok. Co tym razem przykuło uwagę Blizzardowskiego informatora? Jeden z fanów serii potrząsnął temat pasków życia i nazw potworów które widoczne są nad głowami przeciwników, według niego jest to stosunkowo kiepskie rozwiązanie.
  • Kule życia i walki z bossami w Diablo 3!
    Dodano: 10 czerwca 2009
    komentarzy: 7
    Już od samego ogłoszenia trzeciej odsłony Diablo i ujawnienia nowego systemu leczenia postaci za pomocą tak zwanych Health Globes społeczność fanów zastanawiała się nad tym jak sobie poradzimy podczas większych walk z bossami. Wiemy już że kule życia wypadają losowo z pokonanych przeciwników, co się zatem stanie gdy boss nie będzie miał obstawy, a poziom zdrowia naszego bohatera zacznie drastycznie spadać?
  • Słów kilka na temat Health Globes i Wizarda
    Dodano: 25 kwietnia 2009
    komentarzy: 4
    We wcześniejszym newsie wspominaliśmy o mechanice wypadania Mana Orbs, które są nieodzownym elementem, dzięki któremu klasa Wizard, może używać swoich magicznych umiejętności. Jak się zatem ma sprawa z Health Globes, bez których Barbarzyńca po prostu obejść się nie może? Czy podobnie jak u Wizarda, Barb będzie posiadał zdolność pasywną, zwiększającą szanse na wypadnięcie Health Globes? Bashiok, wypowiada się na temat użyteczności zbierania kul...