• Dziennik dewelopera - zmiany w umiejętnościach i runach
    Dodano: 19 lutego 2012
    komentarzy: 238
    Oficjalna strona społecznościowa została zaktualizowana o całkowicie nowy dziennik dewelopera, w którym Jay Wilson omawia kluczowe zmiany w umiejętnościach i runach.
  • BlizzCon, tryb Hardcore, Runy w Diablo III
    Dodano: 20 października 2011
    komentarzy: 15
    Święto gier pochodzących z firmy Blizzard Entertainment już jutro. Spółka tradycyjnie przygotowała masę atrakcji dla uczestników eventu, którzy zaszczycą swoją obecnością Anaheim Convention Center. Fani trzeciej odsłony Diablo nie powinni być zawiedzeni, gdyż jak wspominaliśmy we wcześniejszym newsie, Blizzard ma zamiar przedstawić mroczny cinematic, który według serwisu MMO-Champion nazywać się będzie Black Soulston.
  • System run doczeka się sporych zmian - Aktualizacja!
    Dodano: 5 sierpnia 2011
    komentarzy: 58
    Kilka dni temu pisaliśmy na łamach naszego serwisu o tym, że kamienie runiczne wbrew informacjom jakie pojawiały się w sieci nie zostały przebudowane i działają na takich samych zasadach od BlizzConu 2010. Musimy jednak sprostować owe wiadomości, gdyż według wideo wywiadu jaki pojawił się na kanale YouTube, system run czeka wprowadzenie sporych poprawek. Więcej informacji w rozwinięciu wiadomości...
  • Twitter - chat głosowy, kamienie szlachetne, runy
    Dodano: 1 marca 2011
    komentarzy: 10
    Na oficjalnym Twitterowym kanale pojawiły się nowe wpisy dotyczące trzeciej odsłony Diablo, oraz kilku mniej lub też bardziej istotnych kwestii nawiązujących do elementów gry. Tematy jakie były poruszane przez użytkowników dotyczą między innymi edycji kolekcjonerskiej, kamieni szlachetnych, run, a nawet starego tematu przybliżania kamery.
  • Twitter - runy, Locust Swarm
    Dodano: 17 lutego 2011
    komentarzy: 16
    Oficjalny kanał Diablo III na Twitterze przynosi kolejne wieści. Dzisiaj dowiedzieliśmy się o możliwości porównania run aktywnych w danej umiejętności z tymi, jakie mamy w ekwipunku. Dzięki takiemu rozwiązaniu w łatwy sposób będziemy mogli porównać efekty jakie uzyskać możemy poprzez różne typy run.
  • Twitter - statystyki, runy
    Dodano: 11 lutego 2011
    komentarzy: 25
    Kilka godzin temu na Twitterze pojawiły się kolejne wpisy dotyczące statystyk, oraz run w Diablo III. Jak się okazuje, będzie kilka sposobów na podnoszenie podstawowych statystyk u naszych postaci. Niektóre z nich będą czasowe, inne natomiast na stałe zmienią wybrane współczynniki. Ponadto warto również wspomnieć o efektach run w połączeniu z umiejętnościami jakie wpływają na poruszanie się postaci.
  • Twitter - Demon Hunter, runy
    Dodano: 26 stycznia 2011
    komentarzy: 38
    Niestety nie zobaczymy męskiej wersji Demon Huntera w styczniu, gdyż nie wszystkie animacje spełniały oczekiwania developerów. Model postaci powrócił do animatorów, by Ci poprawili kilka mankamentów związanych z ruchami postaci. Ponadto na oficjalnym Twitterowym kanale Diablo III pojawił się wpis dotyczący run.
  • Twitter -wysyp informacji o Diablo III!
    Dodano: 14 stycznia 2011
    komentarzy: 26
    Istny wysyp informacji o trzeciej odsłonie Diablo pojawił się dziś na Twitterze. Tematy jakie były poruszane dotyczą między innymi męskiej wersji Demon Huntera, wspólnych skrzyń, run, oraz phasingu. Jak możemy zauważyć, Blizzard coraz chętniej dzieli się całkowicie nowymi informacjami z wyczekującymi fanami. Może to jedynie świadczyć o szybkim tempie prac nad Diablo III.
  • Blue posty - Q&A na temat run w Diablo III
    Dodano: 13 stycznia 2011
    komentarzy: 15
    Na oficjalnym forum firmy Blizzard Entertainment, pojawiła się lista bardzo interesujących pytań, które dotyczą tylko i wyłącznie mechaniki run w trzeciej odsłonie Diablo. System ten przechodził wiele modyfikacji od momentu zaimplementowania go do wciąż będącej w fazie produkcji gry. Mowa tu przede wszystkim o zmianach w samym wyglądzie run, przechodząc przez sposób ich działania.
  • Twitter - umiejętność Charged Bolt, runy
    Dodano: 5 stycznia 2011
    komentarzy: 8
    Na Twitterze pojawiło się kilka wpisów dotyczących umiejętności, oraz wpływu run na skilla Charget Bolt. Bashiok zobrazował przykład działania jednej z run, która drastycznie zmieniła efekt wspomnianej umiejętności.
  • Twitter - runy, umiejętności
    Dodano: 9 września 2010
    komentarzy: 20
    Oficjalny kanał Diablo III na Twitterze został wzbogacony o dwa interesujące wpisy, które nawiązują do systemu run, oraz ich działania w umiejętnościach. Jak można wywnioskować z informacji które zostały tam zamieszczone, zespół developerski jest ogromnie podekscytowany nowymi i ciągle ulepszanymi elementami trzeciej odsłony Diablo.
  • Czy w Diablo III brak jest nowych pomysłów?
    Dodano: 9 czerwca 2010
    komentarzy: 36
    Z nudów chyba część użytkowników oficjalnego forum stara się doszukiwać w grach Blizzarda braku polotu świeżości oraz nowych, oryginalnych pomysłów. Niektórzy twierdzą że StarCraft II dostał nową grafikę, a cała reszta została niemal bez zmian, w dodatku tacy "fani" zastanawiają się jak można było pracować tyle lat nad tą produkcją. Niewiele trzeba było czekać, żeby temat ten dotknął również trzeciej odsłony Diablo.
  • Nazewnictwo run w Diablo III zmienione
    Dodano: 29 maja 2010
    komentarzy: 47
    Community Manager Bashiok, poinformował na oficjalnym forum firmy Blizzard Entertainment, iż zespół developerski odpowiedzialny za trzecią odsłonę Diablo postanowił zmienić nazewnictwo run by uzyskać większą elastyczność w stosunku do tego jaką rolę będą one pełnić w grze. Aktualne nazwy run prezentują się następująco: Crimson, Indigo, Obsidian, Golden, Alabaster. W zależności od ich poziomu, nazwy będą ulegać zmianom.
  • Prace nad Diablo 3 nabierają tempa
    Dodano: 14 marca 2010
    komentarzy: 32
    Wszyscy z nas chcieliby jak najszybciej zasiąść za sterami kolejnej części naszej ulubionej serii. Zdrowy rozsądek podpowiada niestety, że będzie to miało miejsce dość nieprędko. Czy można mieć jednak nadzieję na premierę gry w 2011? Okazuje się, że tak - prace nad Diablo 3 postępują sprawnie ku zadowoleniu twórców gry i, co równie ważne, fanów.
  • Runy w Diablo 3 - ciąg dalszy
    Dodano: 10 grudnia 2009
    komentarzy: 2
    Nie dalej jak wczoraj pisałem o runach umiejętności, a już dostępne są kolejne informacje. Tym razem Bashiok wypowiedział się na temat rzadkości i atrakcyjności run. Sam system run ma nam dostarczyć wiele satysfakcji, a znalezienie upragnionej runy ma być naprawdę ekscytujące.
  • Runy w Diablo 3
    Dodano: 9 grudnia 2009
    komentarzy: 5
    O nowym systemie run pisaliśmy już wielokrotnie. Przypomnijmy podstawy - nie będzie miał on wiele wspólnego z systemem słów runicznych do tworzenia przedmiotów, znanym z Diablo II. Tym razem runy posłużą nam przy modyfikacji naszych umiejętności. Wygląda to na bardzo ekscytujący system, który sprawi graczom wiele frajdy, zarówno przy używaniu, jak i poszukiwaniu run. Okazuje się jednak, że nie wszystkim ten element przypadł do gustu.
  • Filmiki pokazowe prezentujące umiejętności w Diablo 3
    Dodano: 18 listopada 2009
    komentarzy: 4
    Nic nie równa się momentowi kiedy osiągamy nowy poziom naszą postacią w Diablo. Charakterystyczny, miły dla ucha dźwięk informuje nas o możliwości wydania punktów na statystyki i nowe umiejętności. Jeśli gramy po raz pierwszy, mamy przed sobą spory dylemat - nie wiemy do końca jak działają poszczególne umiejętności, a same opisy są często niewystarczające. Co w takim razie mogłoby pomóc nam podjąć właściwą decyzję?
  • Przedmioty i ich statystyki w Diablo 3
    Dodano: 29 lipca 2009
    komentarzy: 25
    Zbliżający się wielkimi krokami Blizzcon ma jedną wadę - w okresie go poprzedzającym raczej ciężko o nowinki związane z Diablo 3, a sam Blizzard raczej milczy na ten temat. Tym większa przyjemność, kiedy mamy dla was coś związanego z tą grą, czym możemy się podzielić. Tym razem nawiązujemy do systemu wypadających przedmiotów, o których pisaliśmy całkiem niedawno. Skoro te przedmioty, które widzimy, są przeznaczone tylko dla nas, to może dobrze by było gdybyśmy mogli ich zawsze używać?
  • Runy i handel w Diablo 3
    Dodano: 4 czerwca 2009
    komentarzy: 7
    W nawiązaniu do ostatnich informacji dotyczących run ulepszających umiejętności, na oficjalnym forum Blizzarda wywiązała się ciekawa dyskusja na temat wymiany przedmiotów w grze. W Diablo II to runy właśnie stały się główną walutą, na której opierał się handel wymienny. Powodem była bezwartościowość złota i kilka innych czynników.
  • Runy i ich wymiana w Diablo 3
    Dodano: 2 czerwca 2009
    komentarzy: 7
    Czy zastanawialiście się w jaki sposób będą działały runy w Diablo 3? Dla tych, którzy na bieżąco nie śledzą informacji o nowej odsłonie tej gry, a znają runy z poprzedniej części - Diablo 2, spieszymy z wyjaśnieniem. Otóż runy tym razem nie będą używane do tworzenia i wzmacniania przedmiotów. Zamiast tego, będzie nimi można ulepszyć lub całkowicie odmienić sposób w jaki działają nasze umiejętności.