• Wyniki sondy i informacje na temat Beta Patch 6
    Dodano: 17 listopada 2011
    komentarzy: 92
    W poprzedniej sondzie zapytaliśmy się Was, kiedy spodziewacie się ujrzeć Diablo III na półkach sklepowych. Okazuje się, iż opinie są bardzo zróżnicowane - od niesamowicie optymistycznych po skrajnie pesymistyczne. Jak rozłożyły się głosy? Wszelkie statystyki oraz informacje na temat następnej sondy znajdziecie w rozwinięciu newsa. Ponadto zapraszamy was do zapoznania się z opisem zmian, które przyniesie 6 już patch do bety Diablo III. Miłej lektury!
  • Diablo III na wesoło
    Dodano: 20 stycznia 2011
    komentarzy: 7
    W sieci pojawiła się śmieszna historia, która dotyczy trzeciej odsłony Diablo i wdrażania ciekawych pomysłów nadesłanych przez fanów do gier jakie są tworzone przez Blizza. Jak wszyscy wiemy, Blizzard lubi słuchać swoich fanów i niekiedy wdraża najlepsze pomysły do swoich produkcji. W serwisie internetowym JoeMonster.org, pojawiła się właśnie taka historia, na którą serdecznie zapraszamy!
  • Tristram z Diablo w 3D
    Dodano: 14 kwietnia 2010
    komentarzy: 2
    Niestety, długa cisza na oficjalnym forum trwa w najlepsze. Fani trzeciej odsłony Diablo już od dłuższego czasu nie usłyszeli żadnej informacji nawiązującej do wyczekiwanej na całym świecie produkcji pochodzącej ze studia Blizzard Entertainment. Możemy być jednak niemal pewni, iż developerzy odpowiedzialni za Diablo 3 pracują pełną parą, i być może już wkrótce oficjalna strona gry doczeka się chociaż niewielkiej aktualizacji.
  • Podziemia w Diablo 3 - kolejne zmiany?
    Dodano: 6 marca 2010
    komentarzy: 12
    W trzeciej odsłonie Diablo, podziemia będą bardzo ważnym elementem całej rozgrywki. Zaprezentowane podczas ubiegłorocznego BlizzConu stanowiły ciekawą odskocznię od terenów otwartych. Pierwsza część serii skupiała się jedynie w zamkniętych obszarach, które były bardzo klimatyczne i mroczne, a w połączeniu z niesamowitą oprawą muzyczną sprawiły że miliony graczy z całego świata wielbi po dziś dzień ten epicki tytuł.
  • Laboratorium Alkora #3 – Arcyzbrodniarz Decard Cain
    Dodano: 17 października 2009
    komentarzy: 44
    Ludzkość nie wyciągnęła żadnych wniosków z Wojny Grzesznych i bestialstwa jakie wówczas miało miejsce. W świecie Sanktuarium panował chaos, a skutki Mrocznego Wygnania antycypowały ogromny kataklizm. Wkroczenie ucieleśnionych form Mrocznej Trójcy do Kedżystanu zniszczyło wszelką nadzieję na pokój. Niebiosa nie były zainteresowane jakąkolwiek interwencją, kierując się niezmienną filozofią bierności. Tyrael, od zawsze niepokorny archanioł postanowił pogwałcić święte zasady.
  • Laboratorium Alkora #2 – Zastrzyk optymizmu, czyli panaceum na frustrację fana
    Dodano: 8 października 2009
    komentarzy: 26
    Od zawsze twierdziłem, że opisywanie czegoś wymaga od autora nie tylko cierpliwości, ale również umiejętności odpowiedniego dobierania słów. Tkwię w przekonaniu, że sztuką jest ilustrowanie czegoś słowem, używając tego drugiego jak najmniej. Długie i patetyczne teksty same w sobie są zniechęcające, choćby przez wzgląd na pojemność, która już w pierwszym momencie potrafi odstraszyć. Jestem zwolennikiem pisania na temat, nie jego opisywania.
  • Laboratorium Alkora #1 – Potencjał pierwowzorów według Blizzarda.
    Dodano: 3 października 2009
    komentarzy: 24
    Kiedy w 1996 roku miało swoją premierę Diablo, nikt nie przypuszczał, że miejsce akcji – Tristram – stanie się źródłem i ośrodkiem niesamowitej historii, która przetrwa dziesiątki lat. Wzorowane na dawnych papierowych grach RGP Dungeons and Dragons. Diablo, wprowadziło nowy gatunek do świata gier. System D&D powstały w latach ’70 jest niezwykle popularny do dziś.
  • Cykl felietonów "Laboratorium Alkora" – prolog
    Dodano: 28 września 2009
    komentarzy: 22
    Na samym początku spróbuję Was – fanów diablo – wprowadzić za kulisy tworzenia cyklu felietonów. Warto zastanowić się nad przyczyną powstania laboratorium, jego nazwą oraz rolą jaką powinno pełnić. Na pierwszy rzut oka może się to wydawać mało ciekawe, mimo to zaryzykuję stwierdzenie, że wszystkim Wam wyjdzie to na dobre. Tyle tytułem wstępu, teraz przejdźmy do konkretów.
  • Księgi i dynamiczne efekty świetlne w Diablo 3
    Dodano: 17 czerwca 2009
    komentarzy: 10
    Zapewne każdy z Was pamięta księgi w pierwszej części Diablo, dzięki którym gracze mogli zostać wtajemniczeni w mroczną historię gry. Magiczne słowa: I can see what you see not, Vision milky then eyes rot, When you turn they will be gone, Whispering their hidden song… obiegły już chyba cały świat i każdy fan serii zna te słowa chyba na pamięć...
  • Nowa opcja beta Opt-in na stronie eu.battle.net!
    Dodano: 6 maja 2009
    komentarzy: 4
    Dzisiejszego dnia otrzymaliśmy informacje od firmy Blizzard Entertainment, w związku z aktualizacją jaka dokonana została w menadżerze kont na stronie eu.battle.net. Dodana została specjalna opcja, umożliwiająca sprawdzenie czy nasz komputer sprosta wymaganiom gier w fazie beta testów. Jako że w niedługim czasie najprawdopodobniej uruchomione zostaną zamknięte beta testy tak długo oczekiwanej gry StarCraft 2.
  • Levelowanie i płeć postaci w Diablo 3
    Dodano: 5 maja 2009
    komentarzy: 0
    Dociekliwi fani serii Diablo, zadają coraz to konkretniejsze pytania na oficjalnym forum Battle.net. Tym razem jeden z userów zastanawiał się nad tym, czy wybór płci postaci będzie miał wpływ na to jakich przedmiotów będziemy używać. Jak wiemy z poprzednich częściach gry, Blizzard przygotował z góry narzucone postaci, a my gracze nie mieliśmy żadnej możliwości na zmianę płci.
  • Elementy fabularne w Diablo 3
    Dodano: 29 kwietnia 2009
    komentarzy: 7
    Powszechnie wiadomo, że Diablo to gra nastawiona na akcję i liczy się w niej przede wszystkim jak najszybsze uporanie się z hordą potworów, nieumarłych i wszystkich innych, którzy mieli pecha stanąć na naszej drodze. Ale Sanktuarium to także świat przepełniony historią, fantastyczną architekturą i wszystkim innym co buduje świadomość gracza o miejscu w jakim się znajduje.