BlizzCon 2014 zapowiedziany!

Data publikacji : 22.04.2014

Na łamach oficjalnej strony Blizzarda pojawiła się zapowiedź tegorocznego BlizzConu, który odbędzie się w dniach 7 i 8 listopada. Jakie uniwersum zdominuje kolejną edycję tej imprezy

Anaheim, kraino śmiertelników, twój czas nadszedł! Ósmy BlizzCon zawładnie centrum konferencyjnym Anaheim Convention Center, kiedy nadejdą dni, o których mówi starożytne proroctwo: 7 i 8 listopada (piątek i sobota) 2014. Przygotujcie się na dwa intensywne, wypełnione grami dni, które spędzicie w doborowym towarzystwie! Czekają na was arcyciekawe panele dyskusyjne z twórcami z Blizzarda, możliwość osobistego wypróbowania naszych najnowszych gier w akcji, a także pełne emocji turnieje e-sportowe, w których udział wezmą najlepsi gracze z całego świata.

Bilety na BlizzCon 2014 trafią do sprzedaży w dwóch partiach: pierwsza w czwartek 8 maja o godzinie 4:00 nad ranem czasu polskiego, zaś druga w sobotę 10 maja o godzinie 19:00 czasu polskiego. Będzie je można nabyć za pośrednictwem internetowej usługi sprzedaży biletów Eventbrite w cenie 199 USD za sztukę (do ceny mogą zostać doliczone odpowiednie opłaty i podatki). Ponadto w czwartek 15 maja o godzinie 4:00 nad ranem czasu polskiego będzie można kupić ograniczoną liczbę biletów na specjalną kolację charytatywną na rzecz szpitala dziecięcego Children’s Hospital of Orange County, która odbędzie się przed rozpoczęciem konwentu. Cena tych wejściówek to 750 USD za sztukę (do ceny mogą zostać doliczone odpowiednie opłaty i podatki; bilet gwarantuje wstęp na BlizzCon 2014). Więcej szczegółowych informacji na ten temat można znaleźć na stronie sprzedaży biletów na BlizzCon – w tym roku wprowadziliśmy kilka zmian do systemu sprzedaży wejściówek. Pamiętajcie – szczęście sprzyja tym, którzy zawczasu dobrze się przygotują!

Gracze, którzy nie będą w stanie zaszczycić nas swoją obecnością w Kalifornii, po raz kolejny mogą nabyć wirtualny bilet na BlizzCon i obejrzeć na żywo w Internecie pełną transmisję z imprezy, podzieloną na wiele kanałów. Więcej szczegółów na temat wirtualnego biletu, w tym informacje o cenie, dostępności regionalnej i programie transmisji, podamy w późniejszym terminie.

Zapraszamy do zapoznania się z pełną treścią komunikatu prasowego oraz odwiedzenia strony www.blizzcon2014.eventbrite.com o odpowiednich porach w dniach 8 i 10 maja, jeśli chcecie wykorzystać szansę na zdobycie biletów na imprezę. Do zobaczenia w Anaheim!

Źródło: Battle.net

Autor: Sigmar
Data publikacji : 22.04.2014
Data modyfikacji : 23.04.2014
Liczba wyświetleń tekstu: 3269
Tagi: BlizzCon

Komentarz (17)

  • Tylko Legacy of the Void, później można gasić światło.

    Przypisałbym im jakieś leki na przeczyszczenie, może w końcu daliby radę wydusić z siebie coś grubszego.
    ~oxox1
    2014/04/23 22:53
  • oxox - za to dla Ciebie lekarstwa już nie ma.
    ~sardu
    2014/04/24 11:32
  • Dyskutowałem ostatnio ze znajomym o klimacie i grafice D3 i doszliśmy do tych samych wniosków. Faktem jest, że SC2 zalatuje lekko grafiką z WOWa, natomiast D3 czerpie już garściami z jej kolorystyki, modeli, bajkowości. Blizzard po 10 latach rozwijania WOWa miał ogromny zespół grafików przesiąkniętych tą grą, których poprzesuwał do SC2 i co najgorsze do D3. Efekty jakie są każdy widzi. A wystarczyło bez sentymentów wypieprzyć wszystkich i zatrudnić nowych, zdolnych, nie skażonych WOWem. Albo podkupić konkurencji. Mielibyśmy teraz grafikę pokroju Grim Dawn (przyprawioną szczyptą PoE) osadzoną w uniwersum Diablo. Dorzucić aktualną fizykę (dynamikę) walki która jest bardzo dobra plus poprawić fabułę. I klimatem Diablo 3 broniłoby się przez lata. A tak grafika i klimat nie obroniły się nawet na jedno przejście gry ;) Dam sobie rękę uciąć, że z Titanem będzie to samo co z D3, nie dopasują grafiki do uniwersum. Na szczęście da się chociaż mechanikę poprawić co im się nawet powoli udaje :)
    ~devo
    2014/04/24 12:35
  • Nie wierzę... Ty na poważnie? Po 2 latach nadal będziesz dyskutował o grafice, która została przerobiona milion razy? Tak trudno pojąć, że grafika może się komuś podobać w obecnej formie?
    ~Vendeur
    2014/04/24 13:23
  • ma grafika komiksowy zarys, można by napisać jak z wowa jak ktoś nie ma o tym pojęcia :D tylko że występuje to, od warcrafta drugiego i jest w każdej blizzardowskiej produkcji i jest to sprawa bardziej techniczna, taki styl nie wolniej starzeje, duuuzo wolniej.

    oby zapowiedzieli VOID!
    ~VeR
    2014/04/24 15:20
  • @Vendeur
    Tak, będę, skoro Bilzz nadal powiela problem, co widać choćby po Heroes of the Storm. Znów siedziała nad tym banda od WOWa :D
    "Komuś podobać" ? To żaden argument, ważne co uważa większość. Bo to większość kupuje grę.

    @VeR
    Argument ze starzeniem się grafiki bardzo trafny. Aczkolwiek przechodziłem ostatnio D1 i nie czułem efektu "odrzucania" z powodu grafiki z minionej epoki. A bajkowości w niej raczej nie ma.

    Kiedyś Blizz miał 3 różne motywy przewodnie w grafice, do SC1, do D1/D2 i do W3/WOW. Teraz, po wydaniu WOWa, wszystko mu się zlewa w jeden przewodni, WOWowski. A to obniża jakość gier. A wszystko znów rozchodzi się o $, bo tnie koszty na artystach i grafikach..
    ~devo
    2014/04/25 01:03
  • ~devo

    Większość? Uważasz siebie za większość? Popatrz na wyniki sprzedaży, a potem zajmij się dywagowaniem na temat tego, co się komu podoba. Mają taką politykę graficzną i tyle, to nie jest ich problem, a Twój...

    PS. Nie sądzisz, że lepiej poświęcić czas na dyskutowanie o czymś, co można w tej grze zmienić, niż tak bezsensowny temat?
    ~Vendeur
    2014/04/25 01:58
  • ~Vendeur żeby coś w tej grze zmienić trzeba byłoby zatrudnić twórców od Diablo II, a nie trzymać te odpady z WoW'a którzy postanowili, że dadzą do DIII pedalską grafikę. Kompozytora też bym jak najszybciej zmienił bo Uelmenowi jajka co najwyżej może wąchać i jedynie do czego się nadaje to właśnie muzyczka do WoW'a.

    Ile kopii sprzedali tego nędznego dodatku, 3 mln z 13 mln podstawki? Ale wynik...
    ~luqstaR
    2014/04/25 15:13
  • heh jakby to D2 było jakieś fenomenalne graficznie xD po pierwszym diablo to był zwykły kolorowy szajs więc skończcie marudzić.
    podstawa ekipy D1 i D2 to dziś Torchlight ! NIESAMOWICIE MROCZNA I KLIMATYCZNA GRA ! -_-
    ~VeR
    2014/04/25 15:28
  • Przecie im nie przemówisz... Wystarczy spojrzeć na tekst "nędzny dodatek". Co jak co, ale aby go tak nazwać, trzeba być niespełna rozumu.
    Będą wychwalać po wieki z klapkami na oczach. D2 było gorsze graficznie, bez polotu. Przewagę miało jedynie w ostrości, D3 jest zbyt pastelowe i "miękkie". Ale jest po prostu inne, w niczym nie ustępuje D2, które było znacznie gorsze od D1.
    ~Vendeur
    2014/04/25 15:55
  • Tylko różnica jest taka, że TL był nową marką i miał prawo mieć taką, a nie inną grafikę, bo z góry takie było założenie twórców na nową grę i najwidoczniej nie chcieli robić gotyckiego klimatu bo im nie pasowało to do świata gry. A i tak najśmieszniejsze w tym wszystkim jest to, że gra bardziej klimatyczna od DIII. W Diablo III nawet podziemia nie są klimatyczne, w ogóle w tej grze nie ma nic klimatycznego o cinematikach nie wspominając (ta epickość haha)... Ale co tam, brandzluj się dalej przy swojej ulubionej części.
    ~luqstaR
    2014/04/25 16:41
  • @Vendeur
    No właśnie sam się uważasz za większość. Przeczytaj swój pierwszy post. A argument z wynikiem sprzedaży kompletnie nie trafiony. To nic nie mówi, sensowne wnioski mógłbyś wyciągnąć jedynie gdyby były do kupienia dwie wersje, Diablo 3a (grafika jak teraz, bajkowa) oraz Diablo 3b (mroczna grafika). Ciekawe co by się sprzedało lepiej.

    @VeR
    Widzę, że nie czujesz klimatu uniwersum Diablo. To było mroczne uniwersum. Torchlight akurat ma wcale nie najgorszą grafikę, po części wpasowywuje się do swojego klimatu. Rzekłbym utrafili z nią bardziej niż "artyści" z Bilzza z grafą w D3.

    PS. Właśnie sprawdziłem, D3 po pierwszym tygodniu 6,7 mln, RoS 2,7 mln. Więc tym bardziej pogrążyłeś się Vendeur swoim argumentem o liczbie sprzedanych kopii.

    "Nie sądzisz, że lepiej poświęcić czas na dyskutowanie o czymś, co można w tej grze zmienić, niż tak bezsensowny temat?"
    To właśnie czynie, dlatego masz mroczniejszą grafikę w RoS. A kto wie, może nauczeni porażką D3, zresetują zespół od Titana :)
    ~devo
    2014/04/25 17:57
  • jednak powinni zostać przy pierwotnych założeniach i wydać grę o ludzikach z plasteliny, dziś by nie było tego lamentu :D
    ~VeR
    2014/04/25 17:58
  • ~devo

    Prawie 7mln kopii to mało?

    Swoje narzekania może przenieś na oficjalne forum Blizzarda, bo tylko tam może przynieść to jakiekolwiek efekty.

    ~luqstaR

    Brandzlować? Dopiero lekcje skończyłeś?
    ~Vendeur
    2014/04/25 19:39
  • ~luqstaR
    2014/04/25 19:55
  • Skoro ktoś z Was ma dość dyskusji o grafice to po co daje się w nią wciągać? Dajcie się facetowi wygadać i będzie spokój a tak jest takie bezsensowne odbijanie piłeczki.
    ~Constantine
    2014/04/25 20:42
  • Niestety devo ma rację, szczególnie w punkcie cytuję:

    "@Vendeur
    Tak, będę, skoro Bilzz nadal powiela problem, co widać choćby po Heroes of the Storm. Znów siedziała nad tym banda od WOWa :D "

    Wszystko zlało się w jeden bełt. Takie są obiektywne fakty. to może się podobać, lub nie. Mnie osobiście męczy. Oglądając gameplay z Heroes of the Storm miałem wrażenie jakbym grał w tę grę już od 10ciu lat. Nasze gadanie nic nie zmieni, ale wypadałoby stać po stronie rozumu.

    A co do grafiki D3 to jest słabiuuuuuuutka technicznie. Odrzuciła mnie tydzień temu bardziej, niż ta z Diablo2. Artystycznie niezła robota, ale nie do końca pasuje do Diablo.

    @VeR
    nie kompromituj się z tym Torchlightem. Swoją Drogą Runic Games się rozleciało
    ~oxox1
    2014/04/27 10:31